Mnogi ljudje se tega ne zavedajo popolnoma, oziroma radi omilijo dejansko stanje ampak otroci so kot spužve in so sposobni razumevanja in pomnjenja veliko bolj, kot si mi priznamo, še posebej, ko imamo na voljo nekaj minut sprostitve pred televizijo in tem, da si vzamemo čas, da z otrokom preberemo kakšno knjigo. Ni nujno, da je izobraževanje otrok nekaj ,kar prepustimo samo uradnim inštitucijam, niti pod razno ne. Za tiste ljudi, ki cenijo znanje in vedoželjnost svojih otrok lahko trdimo, da bodo na koncu ustvarili majhne odrasle, ki bodo bolj uspešni, pa ne zato, ker so bolj pametni ali ker so se dalj časa šolali, ampak ker so izkoristili priložnost in odgovorili na vsako vprašanje in spodbujali vsako radovednost. Izobraževanje otrok ni vedno uradno, ne gre se vedno za podatke, ki si jih mora otrok zapomniti, včasih se gre za izobraževanje otrok glede teg ,da se tudi odrasli kdaj kregajo in da je bolje piti vodo iz pipe kot iz plastenke, pa ne samo zaradi okolja ampak tudi zaradi financ hiše. Če izobraževanje otrok vzamemo iz konteksta šole je lahko prav vsaka minuta priložnost za učenje in raziskovanje, od tega da mravlje živijo v mravljiščih do tega, kako nekoga imeti rad.
Seveda velikokrat stvari kot so mentalna aritmetika prevladajo, ko se zanimamo za otrokovo izobrazbo in seveda ima tudi mentalna aritmetika svoje mesto, vendar naj to ostane v šolah in izobraževalnih obšolskih dejavnostih. To, da mora otrok biti samostojen ga lahko naučimo le starši in kasneje bo otrok sam ugotovil, da je zanj mentalna aritmetika pomembna, in da ji je dobro posvečati vsaj nekaj minut na dan in ko se to zgodi se moramo potruditi, da kot starši poskušamo slediti otroku in pokazati zanimanje za znanje, kar bo našega otroka za vedno spremljalo.