Obroči za kolo imajo poleg okvirja največji vpliv na kvaliteto in učinkovitost vožnje. Obstajajo različni obroči za kolo, od takšnih za trening vožnjo do peresno lahkih, od takšnih, ki so primerni za cestna kolesa, do takšnih, ki so namenjeni vožnji po zahtevnem gorskem terenu. Obroči za kolo so namenjeni temu, da se vanje namesti zračnica in preko nadene plašč, preko centralne osi pa se nanje namestijo napere. Obroči za kolo obstajajo v različnih velikostih, običajno so sive ali temno sive, tudi črne barve.
Gorsko kolo ima običajno takšne obroče, ki so izdelani za prenašanje ustreznih pritiskov, do katerih pride na vožnji po zahtevnejšem terenu. Gorsko kolo ima tudi prilagojen okvir, ki je lažji od tistega pri cestnem kolesu. Ogrodje in ostali sestavni deli so pri gorskem kolesu robustnejši, ima pa tudi več vzmetenja, običajno tako spredaj kot zadaj. H gorskemu kolesu spadajo tudi zračnice z globljim profilom, ki služijo boljšemu oprijemu površine. Gorsko kolo vsebuje tudi močnejše zavore in nima zavitega držala, tako kot ga ima cestno kolo, temveč je pri gorskem kolesu le-to ravno. Gorska kolesa se delijo v tri kategorije glede na to, koliko vzmetenja vsebujejo. Najbolj opremljena in danes tudi najbolj popularna so gorska kolesa s polnim oz. dvojnim vzmetenjem, to pomeni, da ima kolo na sprednji strani posebno teleskopsko vilico, podobno tisti pri motorjih, zadaj pa mehanizem za absorpcijo šoka. Gorsko kolo je idealno za vse, ki radi kolesarijo tudi po težje dostopnih poteh in uživajo v naravi. Posebna vrsta gorskega kolesa, pri kateri je poseben poudarek na dobrem vzmetenju, je tudi tako imenovano downhill kolo ali kolo za spust po strmih površinah. Danes lahko cenovno dostopno in kvalitetno gorsko kolo dobite v večini športnih trgovin po večjih krajih v Sloveniji. Gorsko kolo je dobra naložba za vse navdušene športnike.